analytics

woensdag 30 november 2022

Kleurenkaartenteam schakel 11 - nachtblauw en neongroen

Dag bloggers,

Het kleurenteam kan niet later vallen dan vandaag... Het is de allerlaatste dag van de maand en ook nog eens woensdag. Vorige week kreeg ik een klein paniekske... Het was dinsdag en mijn KKT-kaart was nog niet klaar... En toen viel mijn € dat het pas vandaag de laatste woensdag zou zijn. Dus dat viel mee... En ondanks dat ik niet verlegen ben van gekke kleurencombinaties en zelf ook wel eens graag met fluokleuren werk, heb ik er toch heel lang over moeten nadenken wat ik met deze combinatie ging maken... Ik heb me voorgenomen om nooit bloemen of vlinders op mijn kaarten te zetten omdat die in elke combinatie kunnen en daar vind ik geen uitdaging aan... Dus was het toch even zoeken... 
Het werd nog eens een klein kaartje van 10 op 10 cm. Niet mijn standaardmaat maar af en toe vind ik het toch fijn om een keer kleine kaartjes te maken. En omdat ik ook vraag krijg naar nieuwjaarskaartjes, deze tekst ook nog eens gebruikt...  
En of ik dan tevreden ben over deze kaart? Toch niet helemaal... Ik had graag iets anders verzonnen maar vond niet meteen inspiratie. Waarschijnlijk omdat ik momenteel met heel andere dingen bezig ben. Dus ben ik deze keer wel héél erg benieuwd wat jullie gemaakt hebben. Ik kom straks of morgen zeker kijken...


Hier is de lijst met alle deelnemers... Gaan jullie ook overal een kijkje nemen? En laten jullie dan ook meteen een reactie na? Het gebeurt nog maandelijks dat niet iedereen dat doet en da's toch jammer? Ik doe in elk geval straks of morgen mijn rondje... 

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Nancy, fijne dag liefs Anita

Jantine zei

Wat een toffe kaart, Nancy! Dat van de inspiratie die niet kwam herken ik. Ik heb ook mijn toevlucht gezocht in een stans die voor alle kleuren kan, meestal probeer ik er iets meer van te maken, maar goed.
Ik vind jou nieuwjaarskaart erg geslaagd!
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie leuk het embossing erachter zo is het net of het autootje in de sneeuw rijdt
groetjes ellen

Diny zei

Wat een schattig klein kaartje Nancy....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Femminde zei

Hoi Nancy,
Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt!!
Tof met die neongroene boom.
Tot het volgende KKT!! (ben benieuwd wat je gaat kiezen)
Groeten van Femminde

Claudia's kaartjes zei

Oh, maar dees is zo leuk gedaan, kei goe, en past zo goe voor de opdracht van de KKT
Claudia

grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

Marijke zei

Een leuk klein kaartje maar je kan zien dat je de inspiratie ver weg had! Ik had er ook een beetje moeite mee maar we hebben dan toch wel weer een kaartje!
Groetjes Marijke

chantal zei

Nooit gedacht aan een kerstkaart’ maar ze is geslaagd.
Liefs Chantal

Sarah zei

Ik snap dat je niet helemaal tevreden bent, de kaart is leuk maar er mist wat pit of kleur ( zoals meestal bij jou), maar niet al je kaarten kunnen geweldig zijn. Met een lieve wens vanbinnen gaat de ontvanger dit graag ontvangen, want er gaat niks boven een zelf gemaakte kaart. 😉

Laurespage zei

Een hele mooie kaart, en ja hoor je kan dit neongroen ook met de kerst gebruiken. Groetjes en tot morgen.
Laurette

martina's kaartjes zei

hahaha, datzelfde paniekske had ik vorige week ook, toen ik donderdag de challenge van 52 WTC zag staan ... Tiens, hadden we gewoon het kleurenkaartenteam gemist dan ?
Toch even nakijken, niet dus, gelukkig maar !
Een leuke kaart heb je gemaakt,
hopelijk past de boom in het huis waar het naartoe gaat ! hahahaha
heel fijn dat je weer meedoet deze maand,
grtjs, Martina
x

Wilma zei

Geen bloem of vlinder te bekennen Nancy, maar wel een LEUKE boom op je kaartje. MOOI gemaakt hoor.
Liefs Wilma ☺☺☺

GerJanne zei

Die 10 x 10tjes zijn heel leuk altijd, vind ik. En je hebt het goed opgelost, zonder bloemen...

Nelleke zei

Hihi, ik begrijp wel wat je bedoelt. Toen ik je kaart zag moest ik even lachen in mijzelf. meestal sturen we met kerst een kaart met kerstboom, als we hem halen of als die er al staat. Ik denk dat de eigenaar van deze kaart zijn kerstboom naar de stort gaat brengen in het nieuwe jaar. En zonder bloemen, is zeker gelukt. Kijk ik naar mij zelf, gebruik ik ze wel heel erg graag en veel :-)
Als we maar lol hebben. groet, Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk kaartje met de auto en de boom op het dak! Kan prima in de KKT kleuren 😊👍 Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Nancy Soetaert zei

Een kerstboom op een nieuwjaarskaartje, waarom niet. Heel originele KKT - kaart!
Groetjes
Nancy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Leuke kaart , de stans met auto en boom heb ik ook, maar ik mis inderdaad ook een beetje meer, een nachtblauwe achtergrond misschien ? het gaat er in ieder geval om, dat je hem met liefde gemaakt hebt en hem ook met liefde zal versturen, en dat de ontvanger er blij mee zal zijn...groetjes Ingrid.

Marfien zei

Leuk kaartje met een tof idee, ben wel bang dat deze boom onderweg van de auto valt :-)

Margreet zei

Wat heb je dit gaaf verzonnen, Nancy. Zit er ook geen klein vlindertje verstopt in de boom? Deze persoon was zijn kerstboom zeker al zat en wilder vóór het nieuwe jaar vanaf! Superleuk gedaan.
xxx Margreet

PIKO hobbyblog zei

Sorry voor de late reactie had helaas niet eerder tijd voor het blogrondje.
Je hebt een hele leuke nieuwjaarskaart gemaakt.
Groetjes,
Pia