analytics

woensdag 16 november 2022

Buttonkaarten voor: Noah, Eva, Noor, Frans, Louis en Ernest

Dag bloggers,

Deze week volg ik een 3-daagse cursus. Gisteren ging ik daarvoor naar Antwerpen. En dan neem ik steeds de tram. Vandaag is het een dagje online volgen van thuis uit. En morgen weer naar Antwerpen. Ik word dus een beetje slimmer deze week... Nooit te oud om te leren hé!

In september maakte ik nog een aantal buttonkaarten voor kinderen. Ik toon meteen de hele serie, ze waren voor verschillende gevers en ik maakte ze in leuke kleurencombinaties...

 






3 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke serie met vrolijke papiertjes. De buttons komen er mooi op uit!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Mooie serie Nancy!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes met de leuke buttons en het bijpassende dp
groetjes ellen