analytics

vrijdag 4 november 2022

een kaart en kadootjes voor Nora

Dag bloggers,

Deze zomer ging ik een keer op bezoek bij kaartenvriendin Lutgarde. Ik weet niet hoe lang ik haar al ken en we zien elkaar niet zo vaak maar op één of andere manier klikt het wel tussen ons. Dat gaat zo als je dezelfde hobby hebt zeker? Het verhaal van haar kleindochter Nora greep me dan ook erg aan. Die kreeg vorig jaar op 14 augustus het verdict dat ze de K-ziekte had. Nora was toen 5 jaar, ze is net een jaartje ouder dan Eva. Ik maakte toen meteen een leuke prinsessenslinger voor op haar kamer. En met haar verjaardag stuurde ik een kaartje... 
Afgelopen zomer mocht ik een keertje bij Lutgarde op bezoek. Ik nam Eva toen mee en de meisjes hebben goed gespeeld. Nora is super moedig. Het gaat behoorlijk goed met haar maar dat is dan ook omdat ze écht super flink is en alle behandelingen en complicaties zo moedig ondergaat. En als je bij iemand op visite gaat, neem je uiteraard iets mee... Dus kreeg Nora dit pakketje.


Het watermeloen-inpakpapier had ik al even. Kwam zeker goed van pas nu...
Ik maakte er een bijpassende Meloen-schudkaart bij... Zien jullie ook de kleine schud-meloentjes binnenin?


En dan had ik ook nog deze meloen-waterijsjesvormen gevonden. Ik maakte dan ook meloen-yoghurtijsjes om mee te nemen.


Volgende donderdag is Nora jarig, hoog tijd om een kaartje voor haar te maken... Maar eerst ben ik aan de kaarten van Eva en Noah bezig. Die zijn straks klaar want ik mag vanmiddag op het verjaardagsfeest van Eva een workshop gaan geven aan een 10-tal 5-jarigen... Dat wordt plezant! 

4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi pakketje voor Nora, ik vind het altijd zo triest die zieke kindertjes in zo'n ziekenhuis als weer voor controle moeten, wat een dapper meisje is Nora als ik het zo lees
veel plezier met de workshop vanmiddag
groetjes ellen

GerJanne zei

Oh wat gaaf dat ej dat gemaakt hebt zeg! Super leuk en lief. Heel veel plezier bij het feestje en succes met de workshop. Ik denk dat jij die 10 5-jarigen wel stil krijgt....

Anita van Deur zei

Een mooi en gezellig uitziend cadeau!

Margo zei

Oh hoe tof Nancy en zo leuk helemaal in thema en die schud-meloentjes, zo schattige. Ik ben helemaal fan!
Ik ben benieuwd hoe de workshop is gegaan, dat zullen ze wel geweldig hebben gevonden.
Groetjes
Margo