analytics

zondag 27 november 2022

GerJanne werd 60!

Dag bloggers,

Bij bijzondere gebeurtenissen, wil ik in het weekend ook wel een keer een kaart posten... Normaal doe ik dat niet... 
GerJanne werd 60 en dat wou ze graag op haar kaart zien... Dus maakte ik deze voor haar, ik hoop dat het duidelijk genoeg is... ;o) 
De kaart is 45 bij 15 cm en ik vond dat dit vrolijke papier wel bij haar past. Het koper erbij zorgt voor lekker veel blingbling... Dat koper komt ook terug op het zonnebloemenpapier... 




Ze schreef dat mijn post ook op tijd is toegekomen en daar ben ik erg blij voor want hier wil de post niet altijd zo goed meewerken. Gelukkig in Nederland wel!


4 opmerkingen:

Sarah zei

Dat is duidelijk! Heel leuk voor GerJanne!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi drieluik voor Gerjanne met het mooie dp en leuke details
groetjes ellen

Diny zei

Wat een gave kaart maakte je voor GerJanne Nancy!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hahahaha, ja die staat hier op de piano te glimmen! Zo leuk en hij kwam echt mooi op tijd hoor. En in Nederland is het met dat Black Friday gedoe ook niet vanzelfsprekend dat de post op tijd is. Iemand die mij dinsdag wat stuurde, moest van me horen dat de kaart nog niet is gekomen....
In elk geval heel vel dank voor de kaart!
En misschien gebruiken jullie ook de uitdrukking dat iets in de hens staat, als iets brandt? 😂🤣😂🤣😂 Dat zou wat kunnen verklaren!