analytics

donderdag 3 november 2022

fijne kerst met Gingerina

Dag bloggers,

Het was vanmorgen weer even snel zijn... Ik had dit weekend een hele serie Gingerbreadjes gesneden en in elkaar gekleefd. Het gekozen papier lag er ook al bij maar de kaarten moesten nog gemaakt worden... En doordat ik de afgelopen dagen meer op de zetel heb doorgebracht dat wat anders, had ik ook de fut niet om er verder aan te werken. En dan word je wakker en besef je ineens dat het donderdag is en de kaart op je blog moet verschijnen. Dus ben ik snel nog mijn ateljee ingedoken. En hier mag ik jullie dan voorstellen aan de eerste van wat een leuke serie gaat worden... Hier is Kerst-Zuurstok-Gingerina!


Ik vond in mijn collectie ook dit geweldig bijpassende zuurstokpapier en omdat die zuurstokjes zo glitteren, heb ik het grote exemplaar dezelfde schittering gegeven.


Nog even vertellen dat Noah vandaag jarig is. Deze kanjer wordt vandaag 3 en zei gisteren dat iedereen vandaag voor hem 'Lang zal hij leven' en 'Happy Birthday' mag zingen... Ik zal hem dus straks maar even bellen want vandaag heb ik nog een drukke werkdag en zij hebben vakantie... 
Morgen is het Eva's verjaardagsfeestje voor haar vriendjes en vriendinnetjes (zij wordt 5 op 8 november) en ik ga samen met dochter Laura knutselen met alle kindjes. Zaterdag is het dan feest voor beide verjaardagen voor de familie... Het wordt alvast een druk maar fijn weekend... 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk Nancy, ze is in haar nopje Gingerina met haar candy cane! Fijne dag liefs Anita

Annemarie en Merit zei

wat een leuke gingerbread mevrouw is dit met haar schattige jurkje.
En leuk de glitters geven er iets feestelijks aan...
gefeliciteerd met Noah...en een fijn feestweekend.
Fijn dat je meedoet met de uitdaging kerstkoek of kerstsnoep.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het peperkoek vrouwtje wat heeft ze een mooie jurk gekregen en een lekkere zuurstok wat een gaaf dp heb je erbij gebruikt
gefeliciteerd met Noah
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Van harte gefeliciteerd met Noah!
Wat een leuke kerstkaart met het gingerbread poppetje en heel mooi bijpassend papier. Alvast een fijn weekend!
Groetjes, Caroline

gerrie zei


Wat een superleuke zuurstok Gingerina Nancy, ze is weer prachtig en ze komt goed uit met dit papier.
En wat een eer om met alle verjaardagsgastjes te gaan freubelen, maar wat fijn dat je ze hebt hé. Een fijne zaterdag en veel plezier met zijn allen.
Lieve groeten, Gerry.

Jantine zei

Ik verheug me nu al op je koekenmannetjes serie, Nancy! Deze Gingerina is een schatje, dus dat is veelbelovend. Leuk met de zuurstokjes.
Gefeliciteerd met je kleinzoon en alvast een fijn feestelijk weekend gewenst.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een super schattig kaartje Nancy!
Groetjes Diny

Marijke zei

Ik vind dit ook een mooi kaartje met dit leuke koekvrouwtje! Je hebt hem geloof ik nog niet gelinkt? Ze kan prachtig meedoen hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

PIKO hobbyblog zei

Jeetje wat heb jij het druk zeg met alle jarigen.
gefeliciteerd voor allemaal.
Verder heb je een geslaagde kerstkaart gemaakt voor de challenge.
Groetjes,
Pia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met Noah Nancy. Je hebt een snoepje van een kerstkaart gemaakt met dat leuke peperkoek poppetje. De glans en glitter geven er een extra feestelijke uitstraling aan.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

heel leuke kaart met dat peperkoekevrouwtje!
veel plezier met alle verjaardagsactiviteiten dit weekend!
groetjes
Nancy 5WTC

GerJanne zei

Ik lees het en denk opeens: heb je al eens een foto laten zien van je nieuwe Ateljee? Ik geloof het niet...
Je kaart is enig! En va harte met Noah. Drie jaar alweer??

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge.
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT 52WTC