analytics

dinsdag 1 november 2022

congrats

Dag bloggers,

Gisteren hadden we een fijne avond. Wel vervelend dat ik halfweg de middag stekende keelpijn kreeg met alle symptonen van een dikke keelontsteking met een slapeloze nacht als gevolg... Ik ga me vandaag maar rustig houden en heb gelukkig homeopathie en medicatie in huis om er bovenop te komen. Vandaar een laat en kort bericht vandaag. 

Ok, het aardbeienseizoen is dan wel voorbij maar ik heb nog een paar kaarten hiervan in de aanbieding... 
Hier is de eerste

Papier: Bazzil en Action
Aarbeien en tekst: Lawn Fawn
Stempel en boord: Lawn Fawn



4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de aardbeien, altijd lekker ben er gek op gelukkig kan alles in blogland toch ook al is het seizoen voorbij
heel veel beterschap gewenst met je keelontsteking
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Super leuke kaart, enne beterschap met de keel, liefs Anita

Sarah zei

Leuk dat mandje met aardbeien. Door het warme weer kon ik gisteren op ons terras nog een 🍓 plukken. Genoeg rusten! X

GerJanne zei

Hey Nancy,
je test toch wel even? Het begon bij mij ook met een niet zuivere keel...
Je kaart is super zomers, maar dat kan in Blogland, he? Beterschap!