analytics

vrijdag 11 november 2022

kaartdoosje voor Opa Stanny die 85 werd

Dag bloggers,

Dankjewel voor de superleuke reacties op mijn gingerbreadkaart van gisteren. En ja, met de kaart van vorige week haalde ik de 2de plaats... Fijn toch! Hou mijn blog maar in de gaten want er volgen er nog meer...

Deze zomer werd opa Stanny 85. Hij is de vriend van mijn mama. Ik ken Stanny al heel mijn leven want zijn vrouw was mijn mama's beste vriendin sinds ze 20 waren. Ze deden dan ook heel veel met hun vieren en ze zijn ook altijd in mijn leven geweest. Mijn papa is 17 jaar geleden gestorven en Stanny's vrouw bijna 6 jaar geleden. Sinds dan zorgen zij goed voor elkaar en dat is fijn. Zo zijn ze beiden niet alleen. Stanny is ook een beetje mijn held. Alle snijmallen die ik koop (en geloof me, dat zijn er de laatste jaren wel wat) haalt hij netjes uit elkaar en vijlt die allemaal mooi af. Daar kruipen wel wat uurtjes tijd in en ik ben hem daar heel dankbaar voor. 

Voor zijn verjaardag maak ik dan ook altijd een kaart met 'de leukste snijmallenset van dat moment' en dat was deze zomer niet anders. Deze kaart was voor hem... Het werd ook meteen een schudkaartje.
Het kleine blauwe autootje moest er zeker op want ondanks zijn gezegende leeftijd is hij nog een goede, alerte chauffeur en rijdt met mijn mama steeds overal naartoe... 

Platformdoosje: Lawn Fawn
Cijfers en letters: Lawn Fawn
Auto: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics



4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor opa Stanny leuk met het autootje, fijn is dat als iemand als men zo goed voor elkaar zorgt, gelukkig heb ik mijn ouders allebei nog mijn vader is 91 en aan het dementeren en mijn moeder 86 zorgt voor hem met hulp op de achtergrond van ons. wat lief van opa Stanny dat ie altijd je malletjes zo mooi los knip en vijlt, mijn man doet ook voor mijn altijd zo lief!
O enne als je denkt wie hangt daar rond op mijn blog dan ben ik het hoor om te uit te kijken naar je nieuwe kaartje met de peperkoek mannetjes haha
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Leuke kaart en een mooi verhaal .
groetjes Marjan.

Claudia's kaartjes zei

das een leuke, mooi gedaan
Stunning creation
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Sarah zei

Wat een vertederend verhaal. Mooi!
De kaart is super tof en wat is Stanny een goede helper. 😉