analytics

vrijdag 25 november 2022

Een stoeltje voor Romina

Dag bloggers,

Gisteren had ik nog een super leuke workshop. Mijn leerlingen hebben weer 3 super toffe kaarten gemaakt en zijn tevreden naar huis gegaan... Deze kaarten zien jullie later nog wel, ik kan al verklappen dat het met peperkoeken mannekes was en ze zijn nu ook helemaal fan! Blije leerlingen, blije juf!!

Toen ik vanmorgen wakker werd, was het plan om rustig op te staan en mijn blog te schrijven en daarna reacties te plaatsen bij de kerstkaarten van gisteren. En toen kreeg ik plots een berichtje. Of de Sabam-aanvraag al was gedaan voor het gastoptreden dat we vanavond in ons theater hebben... Euh... Nee, niet aan gedacht. Sinds de vorige productie is dit bij mijn takenpakket gekomen omdat de persoon die dit vroeger deed, geen lid meer is. En omdat deze aangifte eigenlijk secretariaatswerk is, was het logisch dat ik dit ging overnemen. Nu is de site waar dat moet gebeuren niet zo gebruiksvriendelijk en is het wat zoekwerk. De vriendin die het bericht gestuurd had wou dit ook wel doen maar had ook nog nooit met die site gewerkt. Ze belde me op en we hebben de aangifte dan maar samen in orde gebracht... Een uur en 5 minuten hebben we hiervoor aan de lijn gehangen. Maar het is ok, we zijn er mee in orde... 

Omdat ik over een uurtje klaar moet zijn, ik ga met mijn vriendin een dagje naar Brussel, blijft er niet zo veel tijd meer over om te bloggen. Ik moet me nog klaar maken en kan maar beter voortmaken... 

Een tijdje geleden maakte ik dit stoeltje in opdracht. Dat kan ik niet zo vaak omdat ik niet altijd over stoeltjes beschik, maar deze was dus voor Romina. Haar geboortekaartje was donker blauw, dus moest het stoeltje ook in deze kleur. Het is hier nog enkele weken blijven staan en zo kon ik er ook nog een poosje van genieten... Ondertussen is het bij de gever geraakt en hopelijk ook bij Romina. 


De letters in hetzelfde lettertype schilderen is altijd wel een huzarenstukje, maar ik vond het deze keer toch ook wel heel erg geslaagd... Ik heb hiervoor echt wel hele mooie gouden verf die mooi dekt en een mooie glans heeft... 



Reageren op jullie kerstkaarten zal voor later zijn... Jullie zien me nog wel verschijnen... Fijn weekend allemaal!!


4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

weer een leuk cadeautje om te krijgen ! geslaagd stoeltje
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie stoeltje knap hoor met de mooie gouden letters erop
gezellige dag in Brussel
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Awesome card
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

GerJanne zei

Supermooi!! En je post is binnen! Kwam vandaag. Maar waarom denk je dat ik Hens heet?