analytics

woensdag 12 januari 2022

verjaardagskaart voor Roger en een onverwacht feestje gisteren...

Dag bloggers,

Of ik een verjaardagskaart kon maken voor Roger? Een leeftijd moest er niet op en die kende ik ook niet. Kreeg ook geen informatie over de man...  Het was herfst, dus heb ik de kaart gewoon aangepast aan het seizoen... Gewoon wat leuke papieren, blaadjes en schaduwletters... Meer moet het niet zijn zeker? 

Papier: Bazzil en Action
Tekst: Lawn Fawn


Wat een dag gisteren... Ik ging nietsvermoedend naar mijn werk, kwam om 7u binnen en zag dit: 



Ik was op 1 januari 20 jaar in dienst... En dat werd gisteren uitbundig gevierd door mijn collega's... De mannen hadden zich de avond ervoor uitgeleefd door mijn bureau te versieren... leuk toch? 


Zelfs de poetsvrouw was de avond er voor na haar werk nog een plantje gaan kopen en had het mee op mijn bureau gezet... 


En toen mijn collega's er ook allemaal waren en ik van dat alles wat bekomen was, moest de grootste verrassing nog komen... 



Dochter Elise - De Bak Ster - zat mee in het complot en kwam ook nog met taart langs... Ik maakte er geen kaart bij deze keer, helaas! ;o)

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hey Nancy wat een super leuke verrassing voor je, die mannen en dochter toch!
Kaartje voor Roger is heel leuk, fijne dag.

Sarah zei

Proficiat! Wat werd jij mooi verrast! En geweldig dat je dochter mee in het complot zat!😉

GerJanne zei

Ah wat een feest!! Wat ontzettend leuk dat collega's dat doen! Wat zul je verrast geweest zijn.
Je kaart voor Roger is heel leuk, maar de taart van ELise is helemaal geweldig