analytics

donderdag 6 januari 2022

elke donderdag een kerstkaart - fijne kerst

Dag bloggers,

We zitten terug op week 1, de eerste kerstkaart van dit jaar. Maar vorige week ging de uitdaging van december nog van start, de laatste van 2021. Ik mocht gastdesigner zijn maar door de werken hier thuis (de voorbereidingen van onze volgende verbouwfase) was mijn kaart niet op tijd klaar geraakt... 

De uitdaging was er en ik wilde ze toch graag aangaan. Dus maakte ik mijn kaart afgelopen maandagavond nog en het werd deze... en eerlijk? Ik maak zelden een kaart naar voorbeeld van een schets maar over deze ben ik echt wel tevreden... Helemaal mijn stijl... 


Hier is de schets van de opdracht...


Benieuwd naar meer kaarten naar dit voorbeeld? Ga dan gerust eens kijken bij: 52 weeks to Christmas

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ze is gaaf geworden Nancy het sparkelt aan alle kanten leuk idee met de kerstbal! Fijne dag xx

GerJanne zei

hihihihi..... jouw kaart en de mijne konden zusjes zijn!
Heel leuk! Jij een bal, ik een klok!

Marjolein zei

Hij is leuk Nancy, mooi geworden. Succes met de verbouwing alvast, dat geeft vast veel extra werk. Groeten Marjolein

Annemarie en Merit zei

Heerlijk als je tevreden bent over je kaart he...het is ook een pracht exemplaar!!!
Gezellig dat je meedoet met de sketch uitdaging.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke bling bling dp, schudmateriaal en de sketch
groetjes ellen

Jantine zei

Supermooi, Nancy! Leuk met dat schudgedeelte. En succes met de voorbereidende werken in huis.
Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

martina's kaartjes zei

een leuke, feestelijke kaart is het geworden, met lekker veel bling bling gehalte ! mooi gemaakt
grtjs, martina
ps kijk je je e-mail knop van je blog even na, want ik krijg nu enkel een pagina van je blog te zien. Ook de mijne is in functie veranderd en werkt niet meer hoe hij ingesteld was. Weet het ook niet hoe dat komt.
grtjs, x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is superleuk geworden Nancy. Gaaf en feestelijk. Leuk dat schudgedeelte.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Jij hebt er ook een leuke kaart van gemaakt met het schudgedeelte Nancy....mooie kleuren ook!
Groetjes Diny

Marijke zei

Het is ook een mooie kaart geworden! Mag je best een beetje trots op zijn! Leuk die stippen met goud en het schudgedeelte! Erg mooi gedaan en fijn dat je toch weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Super uitwerking van de schets !
Groeten Ineke
DT52WTC

Suzan zei

Het is ook een prachtige kaart geworden Nancy!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke schud kerstkaart Nancy..echt heel feestelijk. Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Nancy Soetaert zei

wat een toffe kerstkaart! lekker blingbling!
Fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
Nancy
52WTC