analytics

donderdag 13 januari 2022

elke donderdag een kerstkaart - Merry Christmas

Dag bloggers,

We zitten alweer aan week 2 voor de kerstkaarten. Dit is er eentje dat ik nog maakte omdat mijn voorraad afgelopen kerst niet groot genoeg was. Ik kreeg een mini-kaartje en wou dan ook een mini-kaartje terugsturen bij wijze van grap. Maar ik vind het best nog mooi geworden met dat koper... Ik denk dat ik er naar volgend jaar meer van deze ga maken... snel klaar en toch wel leuk...


Verder niet zo veel te vertellen... Donderdag is poetsdag en vanavond ook sportdag... Het niveau wordt steeds opgedreven en dat begin ik te voelen... Ik heb spieren ontdekt waarvan ik niet wist dat ik ze had... ;o)

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is mooi Nancy dit papier ken ik goed idee om het zo te doen. O ja die spieren succes met sporten vanavond. En gisteren viel je kerstkaart in mijn brievenbus hij is gearriveerd! Fijne dag, liefs xx

Annemarie en Merit zei

wat een prachtig mini kaartje,

Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Succes met sporten vanavond!!,

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het koper geeft een leuk effect
succes met poetsen en sporten
groetjes ellen

Sarah zei

Met die grote tekst heeft een kaart niet veel nodig! Poetsen is ook al een goede work out. Jij gaat binnenkort nogal een getraind lichaam hebben! 😉

Antjes kaartcreaties zei

Leuk minikaartje Nancy.
Mooie combinatie met het goud en wat een prachtige tekstmal met het gewei.
Sterkte met je spierpijn.
Groetjes Antje

marijke zei

Ja dat koper is zeker mooi op een kaart! Ik hou daar wel van. Een mooi kaartje geworden. Véél succes vandaag en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Caroline Cards zei

Heel mooi kaartje met het koper!
groetjes, Caroline

Diny zei

Wat een prachtig kaartje in deze mooie kleuren Nancy!
Groetjes Diny

karin zei

Dat ziet er leuk uit Nancy, mooi kaartje.
Sporten? Via teams of zo dan zeker? Ik zal blij zijn als het zwembad weer open mag.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Heel mooi in deze tinten !!!
Succes vandaag !
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel warm met dat koper Nancy. Mooie kerstkaart hoor.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Klein maar fijn moet je maar denken. Het ziet er in ieder geval prachtig uit.

groetjes van Ank

Jantine zei

Wat grappig, zo'n minikaartje, Nancy. En wat goed, om te sporten.
Sterkte met je onbekende spieren!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Haha, succes met sporten! Deze kaart is prachtig. Daar kun je er gerust nog veel meer van maken, erg mooi. Groeten Marjolein

Nancy Soetaert zei

tof feestelijk kaartje! heel mooie tekstmal!
groetjes
Nancy 52WTC

martina's kaartjes zei

leuke kaart is deze geworden
grtjs, martina DT 52 WTC
nog een dikke proficiat met je 20 jaar dienst
grtjs, martina