analytics

maandag 17 januari 2022

Johan en Yves op pensioen

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Hier was het alweer goed gevuld. Vrijdag met een uitstapje met mijn vriendin en Noah. Moet nu steeds zien dat ik op tijd terug thuis ben want Eva haar school is om kwart na 3 al gedaan... 
Zaterdag eerst naar de kapper en daarna eerst voor manlief kleren gaan shoppen en daarna voor mezelf met oudste dochter en een vriendin van haar die ik ondertussen ook wel een vriendin van mezelf mag noemen. Zij trouwt over 3 weken en wij mogen dat mee gaan vieren, dus da's altijd een reden om iets nieuw te kopen... Gisteren de voorbereidingen voor mijn volgende workshop gedaan en dan zijn de kinderen nog allemaal langs geweest. weekend was dus goed gevuld... 
En tijd om kaarten te maken, was er niet... Dat moet ik deze week dan maar inhalen...

Vandaag zijn 2 pensioenkaarten aan de beurt. Deze maakte ik voor collega's die aan hun lange vakantie mochten beginnen. Nummer twee is voor de Franstalige afdeling in ons land...







1 opmerking:

Anita van Deur zei

Toffe kaarten Nancy vind de stans van de glazen en wijn fles heel leuk! Hier een heel rustig weekend, fijne dag xx