analytics

woensdag 26 januari 2022

Kleurenkaartenteam schakel 1 - roestbruin en jeansblauw - verjaardagskaart voor manlief...

Dag bloggers,

Wat heb ik hier naar uitgekeken! Het is de laatste woensdag van januari en de eerste kleurenschakel van het nieuwe jaar... En wie mocht de nieuwe kleur kiezen? Ikke!! Doordat de eersten die reageerden allemaal al hadden mogen kiezen in het vorige jaar, werd de keuzestress naar mij doorgeschoven... En die uitdaging ging ik graag nog een keer aan... 
En de nieuwe kleur werd één van mijn favorietjes... Jeansblauw. Ik ben al lang hopeloos op zoek naar een soort kraftpapier in jeanstinten en dat is tot op heden niet te vinden... Dus moeten we maar een andere creatieve oplossing zoeken... Waarom ik zo van jeans hou? In een heel ver verleden, toen ik net van school kwam, heb ik 8 jaar in een jeanswinkel gewerkt... En dat is blijven plakken... Net zoals mijn vriendin die een schoenwinkel heeft gehad, wel 100 paar schoenen heeft, heb ik een enorme collectie jeans... (ook al passen ze niet meer allemaal, het is moeilijk om er afscheid van te nemen!
Nu vond ik de combinatie met het roestbruin dat Nancy S vorige maand koos, wel tof... Benieuwd wat jullie van deze Nancy/Nancy combo gemaakt hebben!

Mijn man was vorige week jarig en voor hem maakte ik deze kaart... Nee, niet met een broek er op, wel met koffie, want dat drinkt hij het allerliefst... 

Papier: Bazzil en Action
Tekst en koffietas: Lawn Fawn


Voor zij die ook van jeans houden, ik heb er ooit een geboorteproject in gemaakt. Vanmorgen vergeten te schrijven, maar hieronder vinden jullie de link... Als je nieuwsgierig bent, ga zeker even kijken dan... 

Ik maak straks alvast een blogrondje en hoop van jullie hetzelfde... 
Hier de lijst met de 23 deelnemers die Martina deze maand weer mocht motiveren om mee te doen: 

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is super leuk geworden deze kaart, goede keuze Nancy! fijne dag xx

Henriët zei

Wat maakte je een leuke kaart voor je man met deze kleuren. Was een goede keus om jeansblauw bij het roestbruin te kiezen.
Groetjes van Henriët

Femminde zei

Bedankt voor het kiezen van de kleur!! Echt perfect. En je maakte er een mooie kaart mee voor je man.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Petra-loves-paper zei

wat een gaaf kaartje maakte je voor de verjaardag van je man, dat is al een feestje op zich om als cadeau te krijgen. Leuk verhaal over je jeans fascinatie, leuk volgende maand weer jeansblauw, ben benieuwd waar je dan weer mee komt, groetjes Petra

marijke zei

Zeker een mooie combinatie en de jeansmerk vind ik ook prachtig! Het is altijd alleen even zoeken naar het juiste papier! Je kaartje is leuk geworden. Groetjes Marijke

Diny zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man Nancy.
Je hebt een hele leuke kaart voor hem gemaakt!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een toffe kaart voor je man, Nancy! Heel leuk model en dat koffiekopje is zo lief! Mooie kleurencombinatie heb je ons deze maand gegeven, dank je wel!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Gave kaart voor de jarige !!!
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

mooie kelurencombi hé deze maand! Heel toffe verjaardagskaart voor je man, leuk modelletje en met die stempeltjes helemaal top!
Heeft Paint On geen jeanskleurig basispapier?
groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart heb je gemaakt zo ! nog een dikke proficiat aan Walter.
Leuk resultaat, mooi modelletje
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Margreet zei

Wat een gave kaart voor je man, Nancy. Nog gefeliciteerd!
Ben even bij je link wezen kijken: mijn hemel, wat een geweldig, maar gigantisch project was dat!
xxx Margreet

Laurespage zei

Een mooi kaartje voor je man ! fijne kleuren !
Groetjes, laurette

Creatiels zei

Wat een leuke kaart heeft je man ontvangen. Ik vond je kleurkeuze goed gevonden, helaas was ik te laat om mee te doen met het KKT.
Groetjes
Els

Marfien zei

Gaaf kaartje voor je lief, gefeliciteerd! Het jeansproject kan ik mij nog goed herinneren, daar zat geen roestbruin bij :-)
Leuke tassen maken van je eigen (te kleine) broeken is ook een mooi project . . .

GerJanne zei

Ja, ik vind de kleurencombi nancy/nancy heel tof.
Jouw kaart voor je lief is erg leuk, vooral als je weet dat koffie het allerliefst drinkt!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Jullie kleurencombo is echt prachtig! Maar dat ik dat vind, had je al gezien op mijn blog hihi.. mooi kaartje heb je gemaakt!!

Sarah zei

Leuke kaart voor je man! Goede kleurkeuze!
Het project herinner ik me nog heel goed en ik moet er regelmatig aan denken. Sindsdien hou ik jeans ook altijd bij omdat ik er zelf ook nog veel naai- ideetjes mee heb.
Het is leuk om mee te werken. 🥲

Sarah zei

Oeps ik wou geen smiley met een traan maar deze :😉

Nelleke zei

Wat heb jij een mooie combinatie gekozen zeg! Ja ik hou nog steeds van jeans, altijd al mooi gevonden. Ik vind het ook mooi hoe je deze persoonlijke kaart voor manlief hebt gemaakt. Verder wilde ik je bedanken voor de toffe kaart die je voor mij hebt gemaakt. Wat was dat een leuke reactie zeg! Echt ik wist er helemaal niets van af. De kaarten hebben allemaal een plekje gekregen, wat is dat genieten. Dank je wel voor jou bijdrage aan deze hele leuke verrassing! Groet, Nelleke

Caroline zei

aparte kaart, goede uitwerking hoor