analytics

maandag 24 januari 2022

Aquarium voor Yari 20

Dag bloggers,

Wat is een weekend toch altijd snel voorbij hé! Vinden jullie dat ook niet? 
Ik heb de afgelopen 2 dagen vooral in mijn ateljee bezig geweest na de boodschappenronde en het afleveren van de boodschappen bij mijn mama, bomma en Godelieve... Ik maakte weer een serie kaarten voor collega's die tussen 3 en 35 jaar in dienst zijn en daar zat er ook ééntje voor mijzelf bij, gek wel... haha! En dan de laatste voorbereidingen voor mijn workshop van deze week... 

Vandaag zien jullie de kaart die ik voor Yari's 20ste verjaardag maakte. Hij is de oudste kleinzoon van Godelieve en zij geeft steeds graag gepersonaliseerde kaarten. Yari heeft al een poosje een aquarium en dat thema mocht op zijn kaart staan... 

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Vissen: Marianne Design
Cijfers en letters: Die Namics



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart met de schattig zeepaardjes en visjes! Fijne dag xx

martina's kaartjes zei

hahaha, leuk gemaakt, zal Yari zeker wel tof gevonden hebben
nog een fijne week gewenst, wij beginnen alweer met de volgende lichting van 8 afwezigen in het personeel. 't Zal weer een pittig weekje worden,
grtjs,martina
x

Diny zei

Wat een super leuke kaart Nancy!
Ook het geboortekader hieronder is prachtig!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ah... superleuk! En wat grappig dat je kaarten maakt waar er ook een voor jezelf tussen zit, hihihi

Sarah zei

Deze is leuk!