analytics

dinsdag 4 januari 2022

Lore en Yente 18

Dag bloggers,

Het jaar is alweer goed op dreef. Gisteren ben ik terug beginnen werken, wat gaat een weekje verlof toch snel voorbij... Ik zit al helemaal terug in de flow van factureren en ook mijn ontplofte mailbox is weer helemaal bijgewerkt... 
Jammer dat mijn collega's mij toch een beetje vergeten zijn... Afgelopen jaar waren twee van mijn mannelijke collega's 30 en 20 jaar in dienst. We hebben dat uitbundig gevierd met versierde burelen, taart met vuurwerk en kaartjes... 
Sinds 1 januari ben ik zelf ook 20 jaar in dienst en 'mijn mannen' hebben er niet aan gedacht... Tja... De huidige (nieuwe) manager is nu een weekje met vakantie, zijn voorganger die hem nu weer even vervangt, heeft ook 2 jaar bij ons meegedraaid, maar die was er blijkbaar niet van op de hoogte... Nog een collega is al een tijdje afwezig en de andere 2 hebben er niet aan gedacht... Ze hebben mij bij de laatste viering gezegd dat ik zelf mijn taart moest mee brengen, maar dat vond ik er nu net wat over... 

Vandaag krijgen jullie twee feestelijke kaarten want de tweeling Lore en Yente werden 18. Zo'n kaarten moeten niet helemaal hetzelfde zijn maar ze mogen toch wel bij elkaar passen, niet? En eerlijk? Deze kaarten zou ik zelf nog graag ontvangen, helemaal mijn ding! De oma van deze 2 was heel blij met de kaarten en de tweeling ook hoorde ik achteraf... 

Papier: Bazzil en Action
Letters: Crealies





2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke kaarten voor de tweeling Nancy! Gefeliciteerd met 20 jaar in dienst zijn. Ik zag je bericht bij mijn blogbericht staan van vandaag kijk nog maar eens 😉
Liefs xx

Anita van Deur zei

Hey Nancy leuk dat je nog even terug kwam kijken, Je schreef Diny hihi vandaag, mocht de kaart als nog komen laat ik het weten. Liefs