analytics

maandag 10 januari 2022

hello

Dag bloggers,

Voor zij die mee bezorgd waren... Stanny, de vriend van mijn mama is terug thuis. Het zag er donderdag even niet goed uit maar hij werd goed verzorgd en opgevolgd in de kliniek en vrijdag mocht hij terug naar huis. Rustig aan doen is de boodschap maar hij stelt het goed... Dankjewel voor jullie lieve wensen... 

Hier in België is het vandaag 'verloren maandag' en dat wil gewoon zeggen dat we (vooral in Antwerpen) vandaag worstenbrood en appelbollen gaan eten... Njammie... De laatste uitspatting na de feestdagen... Ik geef dit maar mee voor zij die dit nog niet kennen, of zij die het anders vergeten zouden te doen vandaag! ;o)

Na de eerste kaart op woensdag en de tweede op vrijdag, is hier nummer 3. Ik dacht dus dat ik deze serie al lang getoond had maar na controle bleek dat niet zo te zijn... Hiermee kan ik september dan helemaal afsluiten. Er staat nog een hele wachtrij kaarten om op jullie los te laten... De kerstkaarten zien jullie wel op donderdag, de rest probeert een inhaalbeweging te maken... 

Papier: Bazzil
Hamster: Marianne Design
Pompoen: Marianne Design
Gras: Lawn Fawn



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat fijn om te horen dat Stanny weer thuis is dat is toch het fijnste.
Deze kaart is ook heel leuk schattig dat je de hamster in de pompoen geplaatst hebt. Geniet van de lekkernijen, fijne dag xx

Sarah zei

Ook deze is leuk!
Bedankt voor de herinnering aan verloren maandag. 😉

GerJanne zei

Superleuk! En ik had nog niet eerder gehoord van verloren maandag...