analytics

maandag 31 januari 2022

Hope... voor Martine...

Dag bloggers,

Dankjewel voor de leuke reacties op de uitnodigingen voor Eva's feestje... Ik merk dat ik mijn profielfoto een keer moet aanpassen want sommigen dachten dat Eva mijn dochtertje is... Nee hoor, ik ben ondertussen al 4 jaar Eva's Mamsie, zij is de dochter van mijn dochter Caroline... en Noah die 2 is, is haar broertje... Ik heb dus al 2 kleinkindjes... 

Dit weekend werd er weer creatief gedaan ten huize van mezelf... Dochter Laura werkte aan een mooi Valentijnsproject, waarover later meer... Zelf maakte ik een huwelijkskado dat ik nog niet kan tonen... haha!! Jullie zullen heirvoor nog een weekje moeten wachten want de bruid volgt trouw mijn blog... 

Na een goedgevuld weekend, krijgen jullie van mij een sereen kaartje... Hope voor Martine... Haar broer wou zijn zus hiermee een riem onder het hart steken... Soms is er niet meer nodig dan een mooi papier en een fijne tekstmal om een lieve kaart te maken... 

Papier: Bazzil
Tekst: Cottage Cutz





3 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart Nancy!
En de uitnodigingen voor Eva zijn ook erg leuk....ik heb net nog even teruggekeken!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Hele mooie kaart ze zegt alles, fijne dag xx

Sarah zei

Mooi! Zal zeker deugd doen om te ontvangen. X