analytics

dinsdag 12 oktober 2021

dankjewel x 2

Dag bloggers,

Hé, ik heb een super leuke kaartenset vandaag en daar hoort een verhaaltje bij. Vorig jaar hadden we met onze buurvrouw afgesproken om dit jaar onze tuinafsluiting te vernieuwen... Plots werd er aan de andere kant ook een huis gebouwd en kregen we er een nieuwe buurvrouw bij... We vroegen haar of ook zij akkoord was om de lelijke betonnen afsluiting te vervangen en zij was helemaal enthousiast... En plots kwam het materiaal dat we wilden bij Makro (ja, deze keer mag een beetje reclame wel) in promotie. Dus moesten we snel zijn en alles binnen de 2 weken bestellen. Dat lukte op zich wel. We zouden 3 weken later telefoon krijgen ivm de levering... Maar dat leek niet zo eenvoudig. Door Corona en moeilijkheden bij de groothandel, konden zij het materiaal niet tijdig krijgen... Ik kreeg een vriendelijke Veronique aan de lijn die mij beloofde om hun uiterste best voor ons te doen... Zij zou één en ander uitzoeken voor ons en me terugbellen. En dat deed ze ook... Haar collega Jan had ondertussen contact opgenomen met alle afdelingen van Makro in het hele land en die hadden allemaal hun stock van de zaken die wij besteld hadden doorgestuurd. En ze hadden bijna genoeg om alles te leveren. Op zo'n 300 planken na... Dus dat deden ze dan ook diezelfde week zodat manlief er in zijn week vakantie in juli aan kon beginnen... De rest van het hout, wat ze hoopten in het zuiden van het land nog te verkrijgen, kwam niet. De volgende levering zou pas in september terug zijn. Of we nog wat geduld konden hebben... 
En toen belde Veronique me een week later terug op. Collega Jan had het toch gedaan gekregen en de afdeling in Wallonië had toch nog stock gevonden en bezorgd. Of ze 'morgen' meteen konden leveren... Jazeker!!

Ik wou Veronique en Jan toch een bedankje geven voor hun goede service en alle moeite die zij voor ons deden en kocht een grote doos koekjes en maakte ook deze kaarten... Toen ik het ging brengen had Jan een dagje verlof maar Veronique was er wel en was verrast... Dat ik dat niet had moeten doen maar dat ze het wel heel fijn vond... En de koekjesdoos ging in de koffiekamer komen voor alle collega's... Mooi toch? 

Ondertussen staat het eerste deel van de tuinafsluiting er al even. De tweede kant volgt dit najaar nog. We moesten wachten tot de ruwbouw van het nieuwe huis klaar was om daar te kunnen aansluiten met de afsluiting... 

Papier: Bazzil
Slimline snijmal: Lawn Fawn
Letters: Lawn Fawn
Meisje en jongen: Arts Impression
ingekleurd met Copics



Op de achterkant kwam op de afsluiting nog een strookje met een bedankje op... 

Ik probeer straks nog een foto van onze afsluiting te posten, maar ik heb hem niet in mijn pc zitten... Nog even zoeken... 

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! tof dat het allemaal wel in orde komt,
grtjs,martina

Marfien zei

twee superleuke kaartjes, echt gaaf voor dit doel

GerJanne zei

Wat een tof verhaal! En zeker leuk om een bedankje te dien. De kaartjes zijn heel leuk en natuurlijk helemaal toepasselijk! Ik begrijp dat er nu in heel België geen houten schuttingplanken meer te krijgen zijn bij Makro?