analytics

donderdag 21 oktober 2021

elke donderdag een kerstkaart - kerst-flamingo

Dag bloggers,

Je ziet ze als eerste als je binnen komt in de zoo en het is de laatste kaart van deze reeks... Dat wil zeggen... dit zou de laatste zijn van een hele leuke serie... Er moest ooit een einde aan komen... Maar hou toch nog maar even mijn blog in de gaten, misschien volgt er nog wel iets leuk... 

Deze kaart ging niet echt naar de vogelafdeling van de zoo... Nee... Deze was voor de collega's uit de quarantaine-afdeling... En wat is dat nu precies? In de zoo, net tegenover de dierenkeuken is een afdeling waar dieren verzorgd worden die ziek zijn, en waar ze dan een tijdje in afzondering zitten... Ook dieren die om één of andere reden even apart moeten zitten, verblijven daar allemaal... Je kan het een beetje vergelijken met de dienst intensieve verzorging van een ziekenhuis. Daar worden ze de hele dag in de gaten gehouden...

En ook voor deze collega's had Yannick een kaart nodig. Omdat de flamingo nog niet aan bod was gekomen en omdat die gemakkelijk een verbandje aan zijn poot kon krijgen, werd het deze op hun kaart... 

Papier: Bazzil en Action
Flamingo: Marianne Design
Muts: Lawn Fawn
Tekst: Die Versions



12 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Goed gevonden dat verbandje om zijn poot. Leuke kaart!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Dat heb je dan heel leuk bedacht als ik het verhaal zo lees! Normaal associeer ik een flamingo niet met kerst, heel origineel!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een geweldig leuk idee dat verbandje om zijn poot, ik heb eens zo'n afdeling gezien in een programma zo fijn hoe de dieren daar worden verzorgt en met zoveel liefde
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Geweldig kerstmuts op verband om zijn pootjes, hij viert gewoon kerst mee met de ZOO.
Heel leuk.
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marijke zei

Wat een mooie kaart en zo lekker vrolijk met deze flamingo. Wel zielig dat verband om zijn poot! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Ik kijk uit naar de verrassing! Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Super origineel bedacht met dat verbandje om de poot. Ik vind het weer een geweldig leuke kaart!

groetjes van Ank

Marjolein zei

Mooi kaartje! Ik ben benieuwd naar wat er nog gaat volgen... Groetjes! Marjolein

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk bedacht en uitgevoerd Nancy.
Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

ook een leuke kerstkaart Nancy!
groetjes
Nancy 52WTC

Diny zei

Wat een super leuke kaart Nancy.
Groetjes Diny

!neke zei

Wat een leuk idee !!!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

marian zei

Halo Nancy, wat heb ik genoten van die mooie serie kaarten voor de Zoo van jou. Ook deze vind ik weer heel leuk bedacht. En ik ben benieuwd naar de verrassingskaart.
Groetjes van Marian.