analytics

woensdag 20 oktober 2021

Steve & Karin

Dag bloggers,

Wat gaat de tijd weer snel, 't is al woensdag... Gelukkig nog geen KKT want daar ben ik nog niet klaar mee... 
Ik kreeg de vraag of ik een leuke trouwkaart kon maken voor Steve en Karin. En dat mocht met zachte kleuren... Er was geen uitnodiging, zo gaat dat in tijden van Corona... Dus geen inspiratie beschikbaar... 
Uiteraard ging ik deze uitdaging graag aan... De besteller was weg van deze duiven dus dat zat helemaal goed... En Steve en Karin waren blij verrast... En meer moet dat niet zijn!

Papier: Bazzil
Duiven: Marianne Design
Harten: X-cut



3 opmerkingen:

GerJanne zei

Is dat bij jullie nog steeds zo?? Wat jammer! Heb je mijn verhaal gelezen op 17 oktober over de bruiloft van onze dochter? Nou, Big Party. Wel tot 0.00 uur, maar het dak ging eraf. Jammer voor de stellen die het niet zo kunnen vieren.
Je kaart is in elk geval superlief en zoet! Helemaal leuk voor een trouw

Claudia's kaartjes zei

Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Awesome card
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Dora zei

Prachtig.