analytics

dinsdag 26 oktober 2021

bloemen voor een verjaardag

Dag bloggers,

Ik maak de laatste tijd ook veel kaartjes voor nicht Godelieve. Zij is toch wel fan geworden van mijn creatieve papieren werkjes... En als zij dan zelf verjaart, mag een kaart zeker niet ontbreken! Deze maakte ik deze zomer voor haar... Er kunnen voor haar niet genoeg bloemen op een kaart staan, dus zocht ik snel tussen mijn papiervoorraad en kwam bij deze combinatie... Frivool en roze, helemaal haar ding... Ook de vlinder van op het papier mocht er groter op... En ook de binnenkant deed mee... 
De jarige was er super blij mee! Goed toch? 

Papier: Bazzil en Action
Tekst: Lawn Fawn
Vlinder: Memory Box
Lint uit voorraad



En nu ga ik mijn papier al eens bijeen zoeken voor mijn KKT-kaart voor morgen... Het maken zal voor vanavond zijn... Tja... druk weekend gehad zeker, 't is er niet van gekomen... ;o)

3 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Leuke kaart en veel bloemetjes , dacht aan bloemetjes op de kaart maar dit kan natuurlijk ook.
Mooi met die tekst erop.
Succes met je kaart .
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart! Fijne dag xx

GerJanne zei

Mooi en lief kaartje!
Tot morgen, ik reken op je...