analytics

vrijdag 1 oktober 2021

kampkaartjes

Dag bloggers,

Deze week was ik door mijn foto's aan het scrollen en kwam ik deze kampkaartjes tegen... Tja, ik heb wat achterstand met posten en tussendoor toon ik dan wel kaarten in het juiste seizoen maar dat lukt blijkbaar niet altijd... De zomer is voorbij, de vakantie en bijhorende kampen ook... Dus nu maar een serie kaarten om vrolijk op terug te blikken... 
Deze gingen naar een reeks kampvriendjes die er heel blij mee waren... 

Papier: Bazzil en Action
Alle stempels en snijmallen: Lawn Fawn









Bart vond zijn kaartje alvast heel tof! Hij ging mee om te koken en speelt er ook gitaar...

Voor Sofie, zij had een kamp met kabouterthema

Voor Julie, haar kamp had feeën en elfen als thema






1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Ik krijg meteen heimwee naar de zomer als ik deze reeks kaartjes zie. Behalve dan die afwas.. die mogen ze houden van me... Superleuk!