analytics

vrijdag 29 oktober 2021

Een kaart en een stoeltje voor Lex

Dag bloggers,

Wat een drukte vandaag in huis... Het is Halloween op school en Eva en Noah zijn allebei blijven slapen omdat mama met haar klas op sportkamp is... De kindjeszijn aangekleed en tata Laura is Eva nu aan het schminken... Eva wordt een zilveren Halloweenpoes... Een foto volgt later wel want met moeten snel naar school vertrekken... 

Nu snel een projectje posten... Vrijdag is als het kan baby- of kadootjesdag. Komt goed uit want ik heb nog een stoeltje om te posten... 

Lex had een geboortekaartje met groene strepen... En ik heb er lang over nagedacht hoe ik ze zou namaken maar het is toch wel aardig gelukt...  De juiste kleur verf vinden was iets moeilijker... 








2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gezellig voor de kindjes halloween op scholl, het stoeltje is weer top, fijn weekend xx

Hobby Hoogland zei

Wat vind ik de stoeltjes toch leuk en dan met een persoonlijke tekst erop in de favoriete kleur.
Leuk Halloween op school , volgens mij doen ze er hier niets aan. Hebben 11 November of is dat ook bij jullie.
Fijn weekend.
Groetjes Marjan.