analytics

vrijdag 8 oktober 2021

Herfst

Dag bloggers,

Nu wou ik vandaag de verjaardagskaart voor mijn mama posten maar die hebben jullie nog te goed... Gisteren was het mijn beurt weeral om een kaart voor het DT van 'in 't Woefke' te laten zien... Maar doordat het kerstkaartendag was, schuift dit natuurlijk een dagje op... 
Het is herfst en Inge wou kaarten of projectjes zien van 'nieuwe oogst'... En dan denk ik aan eikeltjes, kastanjes en zo... 
Daarom maakte ik deze eikelslinger met snijmallen van Lawn Fawn...




Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend  toe. Gisteren was ik een dagje naar de knotsgekke kaartenbeurs. Nijkerk had ik gemist, dus was blij dat ik er in 's Hertogenbosch bij kon zijn... Het was er rustig en dat maakte het wel heel tof... Wel raar om terug op een beurs te zijn maar ik was wel blij dat ik kon gaan met maatje Sandrine... 

En vandaag gaat het terug richting Nederland... Een uitgesteld shopdagje met mijn vriendin... Om onze verjaardag van september te vieren! Mijn dag kan al niet meer stuk!!

1 opmerking:

Sarah zei

Wat een geweldig leuke slinger! Die zou hier ook niet misstaan. Echt tof! Gisteren een leuke dag, vandaag een leuke dag en dan moet het weekend ook nog komen, geniet ervan!! X