analytics

maandag 28 juni 2021

taart beer

Dag bloggers,

Terwijl ik de titel schreef, dacht ik dat dit eigenlijk ook een taart op een kaart kon zijn.... Het is maandag en ik toon de berenkaarten gewoon chronologisch en het is dus echt toeval dat het vandaag een taartkaart is... haha!
Ben ook al blij dat ik een bericht kan plaatsen want sinds vrijdag is mijn pc op de dool... Ik heb een Microsoft 365 abonnement dat telkens in november betaald moet worden en ik kreeg al enkele dagen de melding dat mijn abonnement op vrijdag zou vervallen. Ik was ervan overtuigd dat het een soort phishing zou zijn maar toch niet... Ik kan dus geen enkele mail meer versturen en ook geen enkel word document nog gebruiken... En er moest dringend een mail vertrekken voor het theater... Heb dan maar het hele document overgetypt op de pc van manlief en hem zo via een omweg verstuurd... 

Ik wou mijn bericht niet beginnen met gejuich voor onze Rode Duivels, maar laat me er toch wel even iets van zeggen... hoe goed waren zij gisteren tegen het super agressieve Portugal? En hoe hebben zij het gedoogd dat de scheidsrechter steeds de Belgische fouten afstrafte en precies schrik had van de agressie van de Portugezen? Maar we hebben het gehaald, vrijdag wacht Italië op ons... Toch wel blij dat ze vrijdag pas terug spelen want het was gisteren toch wel laat en dan is de wekker er op maandag véél te vroeg... 
En dat schrijf ik toch met de nodige spijt dat onze noorderburen het niet haalden... Wat hadden we hen graag nog verder zien gaan... Maar nu mogen zij zich ten volle achter onze ploeg scharen. Dat deden ze 3 jaar geleden ook... 

Mijn kaart dus... 

Papier: Bazzil en Action
Beer: Forever Friends
ingekleurd met Copics
Label: Gummiapan
Lintjes: AVA


1 opmerking:

Rosina zei

heel lief dit berenkaartje Nancy, ziet er echt feestelijk uit
groetjes Rosina