analytics

dinsdag 22 juni 2021

cheers beer

Dag bloggers,

Tja, deze beer is de voetbalmatch van gisteren nog aan het vieren... Onze Rode Duivels scoorden 9 op 9 en gaan dus door naar de volgende ronde... Vanaf nu is het dus voor 'echt'... Wij gaan de matchen zien op groot scherm in ons theater. Daar zitten we met een beperkte delegatie te kijken met wat vrienden... Zoonlief organiseert dit en het is fijn om terug wat mensen te zien. Maar we houden het veilig hoor... Meer dan 15 man is er nog niet geweest... Gisteren heb ik wel gepast wegens 'vrij laat' en dat 'op maandagavond'. Meestal ga ik dan vroeg slapen om de week helemaal goed door te komen. Maar gisteren heb ik wel de hele match uitgekeken. Ondertussen maakte ik nog een pot aspergesoep want dat was in het weekend niet gelukt... Heb ook nog lekker wat aspergepunten gestoomd die deze week in mijn lunch-salades gaan... 

En hier is dan beer nummer 15. Hiermee zijn we in de helft van de serie... Deze kan zeker als verjaardagskaart dienen maar vandaag is hij zeker aan het feesten om de voetbaluitslag van gisteren te vieren... 

Papier: Bazzil en Action
Beer: Forever Friends
ingekleurd met Copics
Rand: Die Namics



3 opmerkingen:

Diny zei

wat een schattig beren kaartje Nancy!
Ja....de Belgen en de Nederlanders doen het goed....maar nu gaan we inderdaad voor het echie he!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Ja laat die champagne maar knallen! Schat van een beer weer!!

GerJanne zei

Heel leuk deze feestvierende beer!