analytics

woensdag 9 juni 2021

champagnebeer

Dag bloggers,

Vandaag mag manlief zijn tweede spuitje halen. Ik moet nog 2 maanden wachten...  12 weken is wel erg lang vind ik zelf... Rondom mij krijgen leeftijdsgenoten nu allemaal hun 2de vaccin en ik zelf pas eind juli... Het lijkt wel of ik de enige ben die Astra Zeneca krijgt... En dan mag ik nog blij zijn dat ik maar 2 dagen ziek ben geweest na mijn vaccin. Mijn ex-man was er erger aan toe... Die heeft erg afgezien. Hij heeft na zijn 2de vaccin zelfs 2 dagen op intensieve gelegen. Gelukkig is hij nu terug thuis. Ik hoop maar dat hij dit verhaal snel kan afsluiten... We doen dit tenslotte allemaal voor hetzelfde doel, niet? Ik heb alvast een kaartje voor hem gemaakt. Nu nog zien dat de kinderen hier geraken om er iets op te schrijven, dan kan het bezorgd worden...  

We zitten aan beer nummer 10. Nog 20 te gaan hierna... Daar drinken we er ééntje op en het is dan nog wel champagne! haha!!
Deze leukerd staat goed tussen dat donker blauw en oker, een leuke kleurencombo vind ik zelf... 





3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig beertje leuk de donkere achtergrond met het geel.
xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige beertje, zo te zien houd ie wel van champagne, ik krijg vanmiddag ook mijn 2e prik ook met astra zenica hoop dat ik er nu minder last van heb bij de eerste 2 weken hooppijn en een stijve arm gehad maar goed als dat alles is
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat is het weer een schatje deze beer met zijn glaasje champagne! Helemaal leuk weer!! Ik krijg volgende week zondag mijn prik, hoef er maar ééntje omdat ik ziek ben geweest.. elk nadeel heeft zijn voordeel hè!