analytics

dinsdag 1 juni 2021

ja

Dag bloggers,

Net op de valreep stuurde ik gisteren mijn laatste DT-project voor 'in 't Woefke' binnen. Inge heeft gelukkig begrip voor alle projecten waar we hier thuis mee bezig zijn... De verbouwingen van mijn ateljee zijn nog niet helemaal klaar en we starten alweer een nieuw project op... Later meer hierover... 

Het thema van mei was 'een nieuw begin' en toen ik deze aanvullende snijmallenset van het huwelijksfeest voor de muizen zag, wist ik meteen dat ik daarmee aan de slag wou gaan. 
En dan kreeg Inge ook nog de snijmal binnen van een lange omslag van Nellie Snellen. Die moest er meteen maar bij... 

Papier: Bazzil
Muizen: Marianne Design
Omslag: Nellie Snellen
Ja: Rayher
Kaart: Lawn Fawn





4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat is hij leuk je kaartje ook de envelop super, xx

Jantine zei

Heel leuk huwelijkskaartje, met mooie envelop. Tof Nancy!
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Super ! Alles past zo mooi bij elkaar. Groetjes, laurette

Enny zei

Wat een prachtige kaart en omslag, zo leuk met die muisjes! Groetjes, Enny