analytics

vrijdag 11 juni 2021

Een kaart en een stoeltje voor Nathan

Dag bloggers,

Vandaag heb ik nog een laatste stoeltje voor jullie... En dit was voor Nathan. Wat ik bijzonder vind aan het geboortekaartje van Nathan, is dat hij bij zijn geboorte een eigen logo kreeg. Net zoals zijn zusje Charlotte die zo'n 3 jaar geleden geboren werd... Het is zo herkenbaar dat het meteen opviel. 

Ik maakte bij het stoeltje dan ook meteen een passend geboortekaarjte met de juiste letters. Toch fijn dat ik dit lettertype in mijn assortiment heb zitten... Eerlijk, ik denk dat het één van mijn eerste alfabetten was. En ik heb het dan ook in 2 maten... Zalig toch? 

En als jullie de kaart en het stoeltje van zusje Charlotte nog eens willen zien, klik dan hier. Ik maakte deze in opdracht en ken de mensen zelf niet. Anders vroeg ik zeker een foto van beide stoeltjes samen... Zou leuk zijn hé? 
Ik vond het alvast een hele fijne opdracht en het schilderen van letters gaat me steeds beter af. Eigenlijk zou ik er dit weekend terug ééntje moeten schilderen. Als het lukt, zien jullie het volgende week vrijdag wel... 






Fijn weekend allemaal! Tot maandag voor een nieuwe berenkaart!

1 opmerking:

Anita van Deur zei

Vind het super mooi, fijne dag xx