analytics

woensdag 30 juni 2021

Kleurenkaartenteam - schakel 6 - neongroen en antraciet - Meow

Dag bloggers,

We hebben deze maand tot de allerlaatste dag moeten wachten... Maar eindelijk is het zo ver en mogen we onze kleurenkaart tonen... En ja, ik heb weer lang gewacht om ze te maken... Door kinderen en kleinkinderen op bezoek in 't weekend was het er over geschoten en moest ik er maandagavond nog aan beginnen... En ik had totaal géén idee wat ik zou maken... Grijs... olifanten lagen nogal voor de hand maar daar had ik even geen zin in... of toch? Toen ik in mijn snijmallen begon te zoeken, kwam ik deze tegen... Nog niet gebruikt en aan 't roepen om uit de map te mogen komen... allee, aan 't miauwen dan... 
En hier zijn ze: de poezenfamilie met groene oogjes... leuk toch? Deze kaart mag wachten tot september, maar ik heb al een plan, weet nu al naar wie ze gaat... 

Ook deze keer is het groen op de foto niet zo fel als in 't echt... Maar jullie hebben wel genoeg verbeelding om dat er bij te denken hé?


Ik was bezig en heb dan toch nog een olifantenkaart gemaakt, maar vond ze niet spectaculair genoeg om als eerste kaart te tonen... Ik geef ze toch maar mee... 


Maken jullie ook een blogrondje? Altijd fijn om veel bezoek en reacties te krijgen... Jammer maar helaas merk ik elke maand dat niet elke deelnemer langs komt of de moeite doet om iets te schrijven... 
Hier zijn alle deelnemers nog een keer: 

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hoe leuk is dit geworden Nancy.
xx

Nancy Soetaert zei

perfect voor het KKT die poezenmallen! en inderdaad leuker dan de olifantjes ;-)
groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat zijn ze leuke geworden je slimline kaartjes grappig de poesjes met de groen oogjes
leuke kleuren combinatie
groetjes ellen

chantal zei

hahaha geweldige combinatie. Ze zijn beide mooi.
We kennen dat , tijd genoeg en ineens is het daar......
Liefs Chantal

Epie zei

Nog es proberen , leuke slimline kaartjes Nancy !!
Fijne woensdag v Epie

marijke zei

Twee super leuke kaartjes. Die poezen zo lekker eigenwijs en de olifanten lekker grijs! Leuk gedaan hoor! Groetjes Marijke

Laurespage zei

Twee mooie kaartjes hoor Martine, ik vind de olifantenkaart ook geslaagd hoor ! Groetjes, laurette

Marfien zei

Je hebt gelijk, de katten doen het net iets beter als de olifanten :-) Komt vast doordat ze je zo lief aankijken met hun groene ogen . . .

Petra-loves-paper zei

Wat goed van je dat je de poezen eens los liet haha, ze staan ontzettend leuk op je kaart, groetjes Petra

Margreet zei

Wat een gave kaart met die katten met hun groene ogen.
Toch mag het olifantenkaartje er zeker ook zijn!
xxx Margreet

Jantine zei

Wat een toffe kaarten, Nancy! Leuk olifantjes en katten. Ik kwam op een ezeltje uit :-)
Keus genoeg in antraciet...
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Heel leuk dit kaartje in deze KKT kleurtjes Nancy, zo gaaf met die poezen erop, maar ook met die olifanten is heel gaaf...
groetjes Rosina

Femminde zei

Wat een leuke kaarten zijn het geworden. En uiteindelijk toch nog olifanten. Ik ben vooral fan van je poezen. (met neongroene oogjes)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Leuke kaarten! Die met de poezen vind ik echt top. Die groene ogen....ze blijven je aankijken op het beeldscherm.
Groetjes van Henriët

Wilma zei

Het zijn 2 MOOIE kaartjes geworden Nancy en ik ben het met je eens.....Ook ik zou de poezenkaart als eerste laten zien. Door die groene ogen die je zo aankijken.....SUPER.
Liefs Wilma 😃😃😃

Diny zei

twee leuke kaartjes Nancy...vooral die met de katjes is gaaf zeg!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

ale, twee voor de prijs van 1 ! top, vind de eerste zelfs een beetje een halloween gehalte hebben, maar wel leuk geworden
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

GerJanne zei

Hahaha, dat klinkt niet vreemd in mijn oren. Ook hier ligt nog genoeg dat niet uit de verpakking is geweest. Gewoon erg. Maar die poezenkaart is super. De olifantjeskaart ook, zeker.
En inderdaad, niet iedereen komt bij iedereen langs, jammer..

Nelleke zei

Ja die kattenkaart is leuk, het komt door de ogen van de katten dat de kaart zoveel sprekender is. Op het laatste moment: Je lijkt wel juffrouw Nippertje zou GerJanne zeggen. Groet, Nelleke

Sarah zei

Hey Nancy, inderdaad de poezen zijn het leukste! Komt vast ook door de groene ogen. De olifanten op een rij zijn natuurlijk ook leuk. Ik begon maandag ook nog aan mijn stipkaart en dinsdag deed ik de tweede laag en nu vind ik pas tijd voor een kkt- rondje. Die maak ik altijd trouw, maar het is me in al die jaren nog nooit gelukt om iedereen te bekijken op een woensdag.
Fijn weekend!