analytics

woensdag 16 juni 2021

ster beer

Dag bloggers,

Drie dagen op een rij een beer, zo gaat het wel vooruit... Deze lieverd brengt een ster en zijn liefste wensen over... Nu ik het zo bedenk, kan hij zeker ook op een kerstkaart pronken... Maar nu op een kaartje dat voor vele gelegenheden gebruikt kan worden... Ook hier heb ik eerst de beer gekleurd en dan papier gezocht dat er bij past. Ook het touwtje past helemaal... blij alweer met het resultaat. Want geloof me, op één dag 30 verschillende combinaties zoeken was niet altijd even gemakkelijk... 
Voor zij die het verhaal gemist hebben, ik heb 30 berenkaarten gemaakt voor een opdracht. Allemaal verschillend en op een korte periode. Ik kleurde eerst alle beren in en maakte er daarna pas de kaarten mee... 

Papier: Bazzil en Action
Beer: Me to You
ingekleurd met Copics
Tekst: Boekenvoordeel


Hou het koel vandaag en de volgende dagen!

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een liever op je kaart, xx

Nicole Parmentier zei

Wat een bereleuke berenkaart weer! Gave kleurtjes heb je gebruikt. Ik vind hem schattig!!

GerJanne zei

Hij is gewoon heel erg leuk! EN voor kerst kan hij natuurlijk ook!