analytics

dinsdag 26 januari 2021

Willy op pensioen

Dag bloggers,

Het lijkt wel zo als er één iemand met pensioen gaat, er ook meteen een tweede volgt. Deze mannen kennen elkaar helemaal niet, dus is het ook niet erg dat hun kaart in dezelfde stijl is... Willy is een collega van mij geweest. Voor hem werd het een grote kaart zodat alle collega's deze konden tekenen... 
De grote letters in combo met de kleine van Crealies, ik vind het heerlijk om ze op een kaart te verwerken. Deze werd door het management onthaald met veel complimenten, leuk toch? 

Papier: Bazzil en Jen Compen
Letters: Crealies


Tot morgen op het KKT! Ik zal eens aan mijn kaart beginnen, zie... Nog een uurtje voor ik moet vertrekken, moet nog lukken... 

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat gaaf Nancy, ik kan me voorstellen dat je hier veel complimenten voor kreeg! Wij zeggen hier 'met pensioen' in plaats van 'op pensioen'. Grappig die kleine verschillen tussen het Belgisch en Nederlands.

GerJanne zei

En..... is de kaart klaar voor morgen?
Deze voor Willy is ook weer tof! Ik heb niet het hele alfabet van Crealies. Toch wel prijzig... Maar binnenkort een kaartje met een naam die ik kon maken van mijn woordstansen.