analytics

donderdag 7 januari 2021

Mickey Merry Christmas

Dag bloggers,

Donderdag, poetsdag... Na mijn blogberichtje vlieg ik er weer in. Ik doe het nu al een poosje en poetsen op donderdagochtend blijft plezant, vooral dan 's avonds als ik thuis kom in een proper huis. En dan kan ik mijn weekend vrolijk starten... Want als Noah dan morgen wakker wordt, is alles netjes en moet ik mij geen zorgen meer maken dat ik met een vrolijke peuter die wel wil helpen, de boel moet opkuisen... Want als Noah in huis is, krijg ik de kans niet om de keerborstel of de aftrekker te nemen zonder dat hij hem wil afpakken... En wat is er plezanter dan mee in de emmer te roeren of over een pas gedweilde vloer te lopen... De kleine saboteur krijgt hiervoor geen kans meer... 

In het jaar van Mickey en Minnie, konden ook de kerstkaarten er aan geloven. Deze is de eerste die ik maakte en ik blijf hem geweldig vinden... Hou jullie maar vast, je bent nog niet van Mickey verlost de volgende weken!





12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje, al is het 32 jaar geleden ik had ook zo`n guitige helper met poetsen soms van de regen in de drup hihi. Liefs xx

Caroline Cards zei

Geweldig leuke en grappige Mickey kerstbal!
groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart....kijk jij bent voorbereid als die kleine man komt....
Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Rosina zei

Hoe krijg je het voor elkaar Nancy om zo een leuke Mickey op je kerstkaartje te maken...KNAPgedaan hoor..
bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met de mickeykerstbal
groetjes ellen

Diny zei

Wat heb je een leuk kaartje gemaakt met de kerstbalbroek Nancy!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha die is leuk Nancy, heel origineel.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Enny zei

Oh, geweldig jouw kaart, supertof ! Ja, poetsen met een klein hondje in huis is ook niet makkelijk... :))
Groetjes, Enny

Jantine zei

Leuke Mickeykaart, Nancy.
Fijn om je weer te zien bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Wat een toffe kaart is dit! Ik houd van Disney.

groetjes van Ank

marijke zei

Een tof kaartje! Ik hou wel van Mickey hoor, dus kom maar op! haha! Leuk dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

leuk zo'n mickey-kerstkaart!
Nancy 52WTC