analytics

donderdag 28 januari 2021

snow

Dag bloggers,

Oh, wat een leuke en hartverwarmende reacties gisteren op mijn kaart. Mijn blogrondje maak ik meteen nog af, was gisteren maar in de helft geraakt. Maar het is ook poetsdag dus ga ik nu snel weer verder doen. 
Weten jullie wat? Ik had gisteren de link naar mijn eerste KKT-kaart gezet en heb net de reacties van de bloggers toen gelezen. Wat waren die super zeg... Zo fijn om nog eens terug te lezen. Een aanrader voor iedereen... Ga een keer naar de beginperiode van jullie blog en lees een keer welke reacties je kreeg. Er zijn mensen bij die nu echt wel vaste contacten zijn geworden. Zo zie ik bvb dat GerJanne ook reageerde op mijn KKT-kaart en ook met haar heb ik leuke berichten en we zagen elkaar ook al in Nijkerk... Fijn toch? 

Het wintert nog steeds bij 'in 't Woefke' en dus ook op onze kaarten. Mijn tweede projectje deze maand is deze winterse 'snow'-kaart... Er zit een thema in, ik zette op al mijn kaarten sneeuwvlokken. En dat was vooraf niet zo gepland, het kwam gewoon zo uit mijn hand... Dus ook alweer een kaartje voor volgende winter klaar... 

Papier: Bazzil
Snijmallen en stempels: Lawn Fawn
beer en sneeuwengel ingekleurd met Copics
Sterretjes: Pons SU



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een lieffie op je kaart Nancy een echte winterkaart het regent nu pijpenstelen als dat nu eens sneeuw geweest was... Heel bijzonder de contacten in blogland ik ben er blij mee, fijne dag liefs xx

Nynke zei

Wat een leuke kaart! Als beginnende blogger herken ik wat je zegt. Ik ben nog geen drie maanden onderweg en word zo blij van al die lieve reacties en goede tips op mijn berichtjes!
Groetnis, Nynke

Annemarie en Merit zei

Een schattig kaartje laat je ons zien, hier bakken met regen viel dat nu maar eens als sneeuw dat zou leuk zijn.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag, liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.

Sarah zei

Wat mooi! Lief hoe het beertje een sneeuwengel maakt. Ik heb ook mijn eerste bericht bekeken en de reacties gelezen . Zo tof!x

Creaellenknutselsite zei

ooh wat een mooi kaartje met het schattige beertje leuk hoe die tussen de tekst staat
groetjes ellen

Monique zei

Wat een mooi kaartje. Wat grappig dat dit beertje een sneeuwengel maakt. Succes met poetsen vandaag. Ik heb het gisteren gedaan en mag van mezelf vandaag vrij 😉
Lieve groetjes, Monique

Diny zei

Oh.....deze is super leuk Nancy!
Meer heeft het echt niet nodig.
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schattig is dat sneeuwengeltje op je mooie winterse kaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Ach deze is ook weer te schattig! Goed idee om de o te vervangen door een beertje...

!neke zei

Leuk idee met het woord snow !
Hele gave kaart weer !
groeten Ineke

marijke zei

Een leuk kaartje met dit beertje! Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Heel lief kaartje, Nancy. En ja, de reacties op de blogs vind ik ook altijd heel gezellig, inderdaad al aardig wat "vaste" contacten opgedaan :-)
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

Prachtig is dit winterse kaartje Nancy.. zo leuk met dat schattige stempeltje en die sneeuwvlokjes erop..
groetjes Rosina
DT52 WTC

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart en wat leuk om de O te vervangen door een diertje!
groetjes, Caroline