analytics

vrijdag 15 januari 2021

en een stoeltje voor Nicolai

Dag bloggers,

Gisteren stond mijn sneeuwkaart op deze blog en het heeft gesneeuwd... Toch zo'n uurtje denk ik en daarna was alles terug weg... Tot groot geluk van zoonlief die elke dag met de fiets naar Antwerpen gaat om te gaan werken... Hij haat sneeuw! Hij stuurde dat hij met een grijze jas vertrokken was en met een witte was aangekomen... haha!!
Zaterdag zou het hier toch wel een dagje wit zijn. Ik heb al beloofd dat ik hem met de auto weg breng en zus Caroline gaat hem dan ophalen... Als het sneeuwt, kan het wel gevaarlijk glad zijn op de fietspaden... 

Vrijdag is stoeltjesdag... of toch zo lang de voorraad strekt... Deze is voor Nicolai... En hij kreeg er meteen ook een kaartje bij... 







3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy liefs xx

Angelique zei

Mooie stoel en geboortekaart voor Nicolai. Je kerstkaart is prachtig, hele elegante kaart.
lieve groetjes Angelique

GerJanneke zei

Wat leuk Nancy! Ook je kaart is weer gaaf!
En ze voorspellen hier vandaag sneeuw, op sommige plaatsen zelfs 5 cm. Ik ben benieuwd...