analytics

donderdag 21 januari 2021

Minnie Merry Christmas

Dag bloggers,

Ik zie dat ik een nieuwe blogger heb. Welkom! En ik heb ook gemerkt dat je de namen niet meer ziet, als je met je cursor op de foto gaat staan. Zal met de wet van de privacy te maken hebben zeker? Maar wel lastig dat je jouw bloggers niet meer met naam kan noemen... zelfs niet als je op de foto klikt... Je ziet zelfs niet of ze ook een blog hebben, alleen wie ze volgen... Hebben jullie dat ook al gezien? 

Donderdag, kerstkaartendag...
Terwijl ik dit schrijf, is het buiten aan het stormen dat het niet normaal is. De zonnepanelen staan te daveren op het plat dak, wat een vies geluid maakt... Ik heb dan maar de tv wat harder gezet want terwijl ik mijn blog schrijf, heb ik steeds het nieuws van de dag ervoor op staan. Een nieuwe president, zijn vise president en lady Gaga zijn trots hun ding aan het doen... Vele blije gezichten... en ik, samen met hen. Hopelijk is het cirkus daar gedaan nu... 

Het kaartje van vandaag is Minnie die vrolijk met lichtjes een vrolijk kerstfeest komt wensen... Tja, 2020 was dan ook het Mickey en Minnie-jaar... 


En nu ga ik poetsen. Daarna werken... 
Het wordt een druk weekend... Alweer een baby geboren en wel véél te vroeg... Werk aan de winkel dus... 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hier ook Nancy we zijn vannacht opgestaan om spullen weg te zetten het ging en gaat nog flink tekeer buiten.
Een wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Fijne dag liefsxx

Rosina zei

Heel mooi dit mini mouse kerstkaartje Nancy.....
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

lekker feestelijk minnie-kaartje!
Succes met je babywerk!
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje leuk stansje van mini met het strikje
ik heb geen last met namen en foto's kan zien wie er een bericht achterlaat en er staat ook soms een fotootje bij en ik kan ook zien wie zijn en volgen
groetjes ellen
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een leuke Minnie kaart. Lastig hè dat je de namen niet meer kunt zien! Vannacht lagen de zonnepanelen hier ook te denderen en ik vond het maar eng!
Succes met werken.
groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje Nancy...
Lieve groetjes en gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Mooi kaart met Minnie, Nancy. Leuke tekststans is dat ook.
Succes met je babyproject.
Groetjes
Jantine

Jantine zei

Vergeten...: Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een leuk kerstkaartje Nancy!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke kerstkaart Nancy. Succes met de drukte.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Super leuk !
Groeten Ineke
DT52WTC

martina's kaartjes zei

helemaal leuk kaartje in deze felle rode kleur ! geslaagd hoor !
de nieuwe volger kan je vinden door eventueel de naam in te tikken bij je zoekbalk met 'blogger' er achter of als ze gereageerd hebben, kan je wel zien waar ze vandaan komen =)
grtjs, martina DT 52 WTC