analytics

maandag 11 januari 2021

Mickey voor Eli - 6 jaar

Dag bloggers,

Wat een weekend. Hier werd hard gewerkt in mijn ateljee... Ik heb geen kaarten gemaakt maar dit weekend stonden er alweer schilderwerken op het programma... Eerlijk... Ik voel het aan al mijn knoken... 't wordt een zware dag vandaag! ;o)

Het laatste Mickey-kaartje van 2020 voor de jarige vriendjes van vriendin Monique werd deze. Eli werd 6 net voor Kerstmis en daarom kreeg zijn naam kerstmanmutsen mee... Het was een leuk jaar met veel afwisselende Mickey- en Minniekaartjes. Volgende week is de eerste alweer jarig van dit nieuwe jaar... Ik moet dringend een nieuw thema uit mijn mouw schudden... Het idee is er al wel, nu nog uitwerken...


Fijne werkweek allemaal!!

1 opmerking:

Ilse zei

Wat een leuke kaart! knap.
Groetjes,
Ilse