analytics

vrijdag 29 januari 2021

Een stoeltje voor Juliette

Dag bloggers,

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers Nynke en Monique. 
Wat was het een fijne blogweek. Woensdag KKT met leuke reacties en gisteren alweer een kerstkaart waarop het team reageerde... Fijn om te lezen allemaal.Ik heb dan zelf ook wat tijd gemaakt voor een blogronde...  

Vrijdag is babydag... Toch nog zo lang nog tot de voorrraad strekt... 
Vorige week toonde ik jullie de geboortekader voor Juliette. Zij kreeg ook een stoeltje en dat zien jullie vandaag... En dan toon ik ook meteen de kaart (let ook op de binnenkant!) die ik voor haar maakte. En zo krijgen jullie de hele serie te zien...

    





Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Ik duik mijn ateljee in vandaag om weer leuke dingen te gaan maken... 


2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke set voor Juliette! Geniet van je dag!
groetjes, Caroline

Diny zei

Wow.....wat een Prachtige creaties heb je gemaakt Nancy....het ziet er netjes afgewerkt uit.....SCHITTEREND!
Groetjes Diny