analytics

dinsdag 19 januari 2021

Nadiia 35

Dag bloggers,

De houten kop is terug weg, ik heb goed geslapen vannacht... Maar het was een lastige dag, en dat op Blue Monday... Vorig jaar heb ik er nog mee gelachen, nu hadden ze me wel zitten, haha!! 
In naam van mijn man, dankjewel voor jullie verjaardagswensen voor hem... 

Vandaag een winters verjaardagskaartje voor Nadiia die 35 werd... Mooie leeftijd, mooie madam ook en mama van tweeling Ernest en Louis... 

Ik werk echt heel erg graag met die grote cijfers en bijpassende letters van Crealies. In combinatie met een mooi papier heb je altijd snel een mooie kaart klaar... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Crealies



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super, de kleur de grote letters, mooie kaart Nancy fijne dag xx

martina's kaartjes zei

leuke kaarten, lekker eenvoudig, maar zeker met een duidelijke boodschap ! helemaal top
nog een dikke proficiat aan walter he !
grtjs,martina