analytics

maandag 4 januari 2021

girlpower

Dag bloggers,

Voor zij die er om riepen, goed nieuws... de feestdagen zijn voorbij. De scholen gaan weer open en iedereen terug aan 't werk... Laten we even vergeten dat januari nog een donkere (natte) maand gaat zijn en elkaar vandaag op 't werk allemaal een fijn jaar toewensen! 

Ik start de werkweek met een sterke kaart. Deze ging naar moeder en dochter die een opstekertje konden gebruiken... Zonder namen te noemen of meer uitleg te geven wat jullie mijn zeker niet kwalijk gaan nemen... 
Ze waren super blij met dit kaartje. 

Papier: Bazzil
Stempels en snijmallen: Lawn Fawn
ingekleurd met copics



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Nancy! Liefs xx

martina's kaartjes zei

geslaagd, leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

Nicole Parmentier zei

Wat een lief girlpower kaartje! Dat is vast een fijne opsteker voor moeder en dochter. Mijn kerstboom laat ik nog even staan, het is mij nog te donker en grauw buiten...

Rosina zei

heel mooi kaartje Nancy, en deze zal zeker gewaardeerd worden...
lieve groetjes Rosina