analytics

maandag 2 september 2019

Een kaart en een taart 258 - De kampioenen voor Cas

Dag bloggers,

Tja, de vakantie zit er weer helemaal op...  Ik moet me haasten want ik moet de deur dringend uit...
Zo veel plannen had ik en ze zijn lang nog niet allemaal afgewerkt... Maar nu geen tijd om daarover uit te wijden...

Snel een taart posten en de baan op...
Cas was jarig en is dol op de kampioenen... En hij wou zijn favorieten op zijn taart... Kijk wel eens goed naar de hond die Elise boetseerde... Zo mooi!!
En Cas kreeg er ook een kaartje bij...
Een foto van taart en kaart samen is helaas niet gelukt...

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Kader: CC Design




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

eens een andere invulling van een 'cas' kaartje hahaha
leuk is ie in ieder geval geworden, mooi
grtjs,martina
succes met je eerste werkdag vandaag
x

Dora zei

Super geheel.

GerJanne zei

Oh wat is dot weer enig! Cas zal er verguld me zijn!