analytics

donderdag 26 september 2019

een klein kaartje

Dag bloggers,

Gisteren nog mijn hele blogrondje afgemaakt... En ok, ik ben er zelf soms ook een dagje te laat mee, maar het blijft me verbazen dat er een heleboel mensen mee doen en die dan toch geen tijd kunnen maken om bij iedereen te komen kijken... zonde toch? We krijgen allemaal graag wat respons op onze kaarten, zeker op de dag van het KKT. Een poos geleden was ik super blij, ik kon tijdens mijn middagpauze op het werk weer bij een aantal mensen reageren... Maar helaas, het is weer terug geblokkeerd... 's Morgens is mijn tijd echt beperkt en 's avonds heb ik altijd weer zo veel te doen dat het maar niet wil lukken... Ik hoop op beterschap..

Soms moet het niet groot zijn... Een klein kaartje voor een grote dankjewel wordt altijd goed ontvangen... Deze kaartjes maakte ik op de dag van de poetsvrouw... gewoon een dankjewel voor wat ze een heel jaar voor ons doen...


Overmorgen viert 'in 't Woefke zijn 30ste verjaardag... Komen jullie allemaal een kijkje nemen? Dan kan je ook een make & take volgen bij mezelf of bij Inge...

4 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi kaartje.
Ik reageer altijd bij iedereen, maar het lukt me nooit op 1 dag, ook al ben ik dan thuis. De kinderen zijn al thuis tegen de middag. Als iedereen sliep deed ik er nog een paar tot ik gekke zinnen begon te typen omdat mijn ogen toe vallen...
dus vandaag doe ik verder en morgen als het moet. X

Nancy Soetaert zei

leuke bedanktkaartjes!
veel plezier in 't Woefke dit weekend!
Ik doe altijd mijn blogrondje voor het KKT, meestal op de dag zelf, gisteren is het me niet gelukt, ik ben met vakantie en gisterennamiddag kwam mijn logeetje aan, tot half twaalf ongeveer zitten kletsen, geen tijd om te bloggen dus, nu bezig met mijn blogrondje...
Nancy

Rosina zei

mooie bedankkaartjes Nancy...
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Wat superlief dat je een kaartje voor de poetsvrouw maakte. Hij is prachtig!!!