analytics

woensdag 18 september 2019

Hieperdepiep hoera!

Dag bloggers,

Dankjewel voor de leuke verjaardagswensen! Altijd fijn om leuke berichtjes te krijgen!!
Weet je wat raar is? Bij mijn reacties zag ik '0' staan en toen ik doorklikte, zag ik jullie toch wel staan... rare kronkel van 'nonkel blogger'...

In juni was dochter Elise jarig en haar kaart staat toch wel heel dikwijls in het thema van haar bak-kunsten. Zo ook deze die ik voor haar maakte...

Papier: Bazzil
Embossingmal: denk boekenvoordeel (is al een hele oude)
Snijmallen tekst en keukenrobot: Gummiapan
Lintjes uit voorraad


3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Perfecte kaart voor je bakkende dochter, die tekstmal is superleuk!

Sarah zei

Mooi kaartje. Die embossingmal heb ik ook nog liggen...

Jantine zei

Heel tof kaartje in mooie kleurtjes!
Groetjes
Jantine