analytics

dinsdag 3 september 2019

to the moon and back...

Dag bloggers,

Nu moet ik toch eerst even wat vertellen... Gisteren had ik geen tijd meer, dus toch snel even nu...
Elise (bakkerin Elise) kreeg een vermelding in een artikel in Flair. Denk dat dit boekje vandaag uit komt, maar zondag stond het al online...
Klikken jullie even op deze link en schrol dan even naar foto nummer 8...
We zijn enorm trots op haar want dit is toch wel een hele mooie publiciteit, niet? Gisteren kreeg ze al een mail met een prijsvraag naar aanleiding van dit artikel... Mooi toch?

Het is al even geleden maar mijn schoonzoon was dit jaar weer jarig in de Ramadan... Voor zijn verjaardag maakte ik een passende verjaardagskaart. De maan is belangrijk tijdens die periode, dus die moest er zeker op.
De kleinere kaartjes hieronder gaf ik aan mijn poetsdames op het werk voor het suikerfeest op het einde van de Ramadan... Ze waren blij verrast...

Koper blijft moeilijk te fotograferen maar de maan en de tekst zijn blinkend koper, vandaar dat ik de kaart schuin heb gezet...
Het zwart/grijze papier is een overschot van een workshop, ik vond het te mooi om er niets meer mee te doen...



2 opmerkingen:

Dora zei

Prachtige kaarten.
Wat leuk voor Elise. Een hele eer.

Jantine zei

Wat een gave kaarten, Nancy! En wat gaaf dat Elise in de Flair vermeld wordt. Ze maakt ook zulke leuke (en lekkere) dingen!
Groetjes
Jantine