analytics

maandag 23 september 2019

Een kaart en een taart 260 - Samm 1 jaar

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij wel hoor! Vrijdag shopdagje met Ils en Eva en gisteren de laatste zomer-bbq bij dochter Caroline... Het was super leuk... en toen begon het ineens te regenen. Gelukkig dat zij een overdekt terras hebben, daar zaten we behoorlijk droog nog...

Was het jullie opgevallen? Vorige week ben ik gewoon 'vergeten' een kaart met taart te posten... Dinsdag viel mijn eurootje en toen was ik jarig en moest ik een DT-project tonen... Dus ben ik er maar gewoon mee doorgegaan.

Vandaag krijgen jullie dus de taart te zien die Elise maakte voor Samm's eerste verjaardag...
En van mij kreeg Samm er een leuke bijpassende kaart bij...




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

Geen opmerkingen: