analytics

vrijdag 6 september 2019

geboortekader voor Noé

Dag bloggers,

Vandaag vroeg uit de veren... Ik ga snel 3 potten soep maken want we vertrekken met onze theatervrienden op weekend. Met een kleine 40-tal zijn we... Dochter Elise heeft het hele weekend georganiseerd en eigenlijk weten we nog niet wat er allemaal gaat gebeuren... Ik neem wel wat kleurwerk mee want ik ben nog steeds met 4 grote projecten bezig...

Het is al weer even geleden maar ik heb terug wat geboortekaders in wacht staan...
Deze maakte ik voor dochter Laura die op babybezoek ging bij een ex-collega...
Het was niet gemakkelijk om de juiste kleur te vinden maar het is toch weer aardig gelukt volgens mij... Spijtig dat in mijn 'grote letters' geen schrijf-lettertype zit...



2 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtig kader, Nancy. En een goed excuus om nieuwe letterstansen te kopen, als je graag schrijfletters wilt, toch?
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heel mooi kader! En net wat Jantine zegt..hihihi....