analytics

vrijdag 27 september 2019

Dertig!

Dag bloggers,

'in 't Woefke' wordt 30 jaar en dat zullen we geweten hebben... Morgen en overmorgen is het daar 'groot feest'!! Een heel weekend opendeur en uiteraard verwachten we daar héél veel volk!!
Je kan het hele weekend gratis make & take's volgen bij Inge en mijzelf...
Er is een heleboel te winnen!! Ga maar even op de blog van Inge kijken!!
En er is lekkers (dat Elise voor jullie maakte!)
Dus redenen genoeg om zeker langs te komen!!

Voor het DT deze maand, maakten wij allemaal kaarten met '30' op en mijn laatste springt er toch een beetje uit... Ze staat er op... maar deze keer met lettertjes in plaats van cijfers... Vond het wel kunnen... haha!!

Deze kaart en alle andere 30-kaarten van het DT kunnen jullie dit weekend allemaal bewonderen. Daarna gaat deze even in bewaring want ik denk dat ik al weet voor wie ze bestemd is... ;o)

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Letters: Memory Box
Kader: Crealies


Tot morgen of overmorgen?
Fijn weekend allemaal!
Tot maandag voor een taart met een kaart!!

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Sjonge, wat ben je laat! (Whahaha....grapje)
Je kaart is super. Ik moet meteen denken aan hoe onze meiden dat riepen toen onze oudste 30 werd: Dattig??
hihihi....ik duik zo mijn bed in na de nachtdienst, begin melig te worden..

Nicole Parmentier zei

Altijd leuk als een getal op deze manier uitgeschreven wordt vind ik. Superkaart!