analytics

woensdag 4 september 2019

6 jaar getrouwd

Dag bloggers,

Eerste werkweek is halfweg... En ik had meteen een stagiair op de tweede schooldag. Ik wist het pas van maandag en moest al eens goed zoeken om iets te vinden om hem aan het werk te houden...
Ondertussen tellen we af naar het weekend want dat gaat plezant worden! We gaan op weekend met onze toneelvereniging en dochter Elise heeft alles georganiseerd. (Jaja, ze heeft nog meer in haar marge dan enkel taarten bakken!) We mogen niets weten, het wordt een verrassingsweekend. De voorspelde regen gaat ons niet kunnen deren!!

Een collega bestelt een kaart voor de verjaardag van haar mama en die is er meteen zo'n fan van dat die op haar plaats dan weer een kaart bestelde voor een bevriend koppel dat 6 jaar getrouwd was... Ze vond dit voorbeeld op mijn blog, ik maakte het enkele jaren geleden voor dochter Caroline... Heb het wel een klein beetje aangepast...

Papier: Bazzil
Stempels: Cats on Appletrees
Letters: Die Namics
Cijfer: Avery Elle


3 opmerkingen:

Dora zei

Geweldige kaart. Vrolijk met die diertjes.

!neke zei

Prachtig !
En wat leuk zal het zijn dit weekend ! Veel plezier !

GerJanne zei

Heel leuke kaart. EN van en bestelling komt een bestelling...nog even en dan begint je weekend! Geniet ervan! Klinkt allemaal tof (ik ben gek op verrassingen)