analytics

donderdag 1 augustus 2019

Rosa en Rosalie - samen 90!

Dag bloggers,

Voor het eerst geen kerstkaart op donderdag... Beetje raar wel maar ik zit door mijn voorraad foto's. Maar hierdoor krijg ik wel de gelegenheid om mijn voorraad andere foto's te tonen... Momenteel sta ik nog zo'n 3 maanden achter...

Een poosje geleden kreeg ik de vraag om 2 verjaardagskaarten te maken. De uitnodiging voor het feestje was enkel digitaal en ik heb er geen foto van... Er stond een krans paarse bloemetjes op (en het was géén ronde cirkel!) ... En dat was dan mijn inspiratie voor beide verjaardagskaarten...
Rosa werd 80 en haar achterkleinkind werd 2 jaar. Ze kregen samen een high-tea-party... en dus ook deze kaarten... Leuk toch?

Papier: Bazzil en Action
Letters: Craft Emotions
Cijfers: Marianne Design


5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie kaartjes Nancy
Fijne donderdag
Nancy

Enny zei

Wauw, prachtige kaarten voor een dubbel feest, heel mooi ! Groetjes, Enny

Marfien zei

leuke kaartjes voor het feest, wel bijzonder hoor

GerJanne zei

Heel leuk en heel bijzonder!! Mooie kaartjes heb je gemaakt voor de beide Roosjes.

Margo zei

Superleuke set voor Rosa en haar achterkleindochter !
Groetjes
Margo