analytics

vrijdag 23 augustus 2019

Cats on Appletrees...

Dag bloggers,

Week 2 van mijn vakantie is achter de rug, nog ééntje te gaan...
Wat heb ik de laatste weken veel tijd in mijn ateljee doorgebracht... En ook tijd met Eva en Caroline... Fijne samenwerking, veel gespeeld en genoten van hun gezelschap. Dochter Elise is het huis uit sinds enkele weken en manlief had nog geen vakantie. Vanaf vanavond is hij ook twee weken thuis, dus hebben we maar een weekje samen. Hij gaat werken aan het huis en ik nog in mijn ateljee... Maar we zijn samen thuis, ook altijd fijn...

Een poos geleden maakte ik een serie kaarten als voorbeelden voor een workshop die ik gaf... De kandidaten mochten zelf kiezen welke kaarten ze wilden maken...
Hier meteen de hele serie want ik sta zo veel achter met tonen...

Papier: Bazzil, Action en Hema
Stempels: Cats on Appletrees
Diverse merken snijmallen









Die laatste zag ik op het blog van Iefke... Vond hem zo super dat ik hem even gecopiëerd heb...

4 opmerkingen:

Jantine zei

Ze zijn geweldig, Nancy. Echt leuk en fleurig.
Ik kijk echt geregeld op je blog, maar kan op verschillende computers etc geen reactie plaatsen, dus laat ik vaak niks horen 🤔
Maar ik geniet van he leuke creaties!
Groetjes,
Jantine

Nancy Soetaert zei

superleuke reeks kaarten!
geniet van je laatste week vakantie!
Nancy

Enny zei

Prachtige kaarten Nancy, en wat leuk dat jullie nu samen vakantie hebben ! Niet alleen "werken", ook eens genieten hé! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een gave kaarten stuk voor stuk. En lekker dat jullie samen thuis zijn! Vinden wij ook altijd fijn, maar samen weg...heeeeerlijk!